Novinka

FC Bayern a Procter & Gamble pokračujú v spolupráci

03/06/2019

 

FC Bayern Mníchov a popredný svetový výrobca spotrebného tovaru Procter & Gamble predlžujú svoje úspešné partnerstvo. Ďalšia spolupráca zahŕňa celé portfólio značky Procter & Gamble, ktoré zahŕňa značky ako Gillette, Braun, Head & Shoulders alebo Oral-B, a to nielen v Nemecku, ale aj v Rakúsku a Švajčiarsku. Od nadchádzajúcej sezóny bude spolupráca rozšírená o ženský futbalový tím FC Bayern. Okrem toho Procter & Gamble spustil v sezóne 2018/2019 iniciatívu #FamilienChancen. Prostredníctvom tejto kampane sa Procter & Gamble zaväzuje upriamiť pozornosť na každodenný život rodín a na ich podporu v každodenných výzvach. Táto iniciatíva bude aj naďalej pokračovať.

 

Andreas Jung (riaditeľ marketingu FC Bayern München AG): “Sme radi, že budeme pokračovať v úspešnom partnerstve s takým silným partnerom ako je Procter & Gamble. Rodina má pre Bayern Mníchov vysokú prioritu. Preto sme veľmi radi, že okrem kampaní špecifických pre značku bude pokračovať kampaň #FamilienChancen, ktorá je nami podporovaná.”

 

Astrid Teckentrup (výkonná riaditeľka pre predaj spoločnosti Procter & Gamble): “FC Bayern Mníchov nie je bezdôvodne rekordný šampión. Každý v tíme pracuje každý deň tvrdo, aby podal špičkové výkony vo všetkých súťažiach. Dokonalosť je v Procter & Gamble tiež náš cieľ. Pracujeme každý deň, aby sme zlepšili život ľudí. S týmto spoločným zameraním sme už boli schopní realizovať veľmi úspešné kampane pre naše špičkové značky. Okrem toho má FC Bayern Mníchov, rovnako ako my v spoločnosti Procter & Gamble, veľkú spoločenskú zodpovednosť. S #FamilyChances sme vytvorili sociálnu iniciatívu, ktorá aktívne podporuje rodiny v ich každodennom živote. Tu nás obzvlášť teší rozšírenie našej spolupráce.”

 

foto: © www.fcbayern.com