Novinka

FC Bayern získal niekoľko titulov aj v Číne

28/01/2021

 

Pre svoje fanúšikovské aktivity v Číne v roku 2020 bol FC Bayern opäť jedným z najúspešnejších európskych špičkových klubov v renomovanej štúdii „Red Card“. V kategórii „Najlepšia kreatívna kampaň“ bol ocenený zlatom za svoju „Trophy Tour“ v piatich čínskych mestách. FC Bayern získal striebro v kategóriách „Najlepší priamy prenos“ a „Najlepšia iniciatíva CSR“, vďaka čomu sa stal jediným klubom s tromi najlepšími 3 cenami z celkového počtu šiestich ocenení. Každoročná štúdia „Red Card“ šanghajskej „Mailman Group“ porovnáva od roku 2012 aktivity popredných zahraničných klubov v Číne. Je to jedno z najrelevantnejších ocenení v priemysle. Okrem ocenení „Red Card“ bol FC Bayern ocenený aj ďalšími cenami. Bol ocenený ako „Najlepšia športová inovácia roka“ a „ Sports Money“, jedným z najdôležitejších obchodných médií v Číne. Viessmann, regionálny partner FC Bayern, získal cenu „Marketing Award of the Year“ od spoločnosti „Lanxiong Sports“, jedného z najvplyvnejších čínskych médií pre športové podnikanie. V oblasti sociálnych médií získal klub cenu „Najvplyvnejší športový klub 2020“ od platformy „Douyin“, čínskeho TikToku a bol tiež ohodnotený ako „Top 10 najvplyvnejších futbalových klubov 2020“ podľa „Sina Weibo“. Zároveň tiež získal ocenenie SPIA „Giving back to Community“ spolu s Borussiou Dortmund, RB Lipsko a Bayer 04 Leverkusen za solidaritu s nemeckými profesionálnymi klubmi. Po víťazstve triple inicioval FC Bayern v období od októbra do novembra „trofejné turné“ v Šanghaji, Pekingu, Wu-chane, Kantone a Nankingu v kombinácii s priamymi prenosmi, interakciami KOL, verejnými divákmi a mnohými ďalšími. V Šanghaji a Kantone boli „Trophy Tours“ implementované spolu s adidas. Klub dosiahol mediálny dosah na digitálnych kanáloch okolo 600 miliónov. V novembri boli tri štátne trofeje FC Bayern prezentované v štátnej televízii na „CCTV5“ pred 3,8 miliónmi divákov. Pre finále Ligy majstrov organizoval klub večierky so sledovaním prenosov fanúšikmi v 40 čínskych mestách. S cieľom demonštrovať blízkosť fanúšikov a byť aktívny vo výmene s podporovateľmi sa od pandémie zaviedla týždenná živá vysielacia šou a systém miestnej komunity digitálnych fanúšikov.

 

Jörg Wacker (člen predstavenstva pre internacionalizáciu, stratégiu a obchod): „Tieto ocenenia sú veľkým potvrdením mnohých skvelých aktivít, ktoré sme v Číne za posledný rok vykonali. Napriek zložitej situácii kvôli Covid-19 sa nám podarilo priblížiť fanúšikov ešte viac k FC Bayern prostredníctvom rôznych udalostí v reálnej a digitálnej oblasti. To znamená, že najväčšia športová rodina na svete sa stále viac približuje.“

 

Rouven Kasper (prezident FC Bayern Azia): „Vzhľadom na pandémiu sme sa vydali novými inovatívnymi cestami. Či už „Trophy Tour“, týždenné priame prenosy, aktivácie partnerov alebo naša „Audi Digital Summer Tour“. FC Bayern ukázal, aký sme flexibilní, progresívni a predovšetkým akí sme aktívni a to aj v neplánovaných obdobiach, ako sú tieto. Výsledkom je, že sme rozšírili našu už aj tak silnú základňu fanúšikov a poskytli našim partnerom jasnú pridanú hodnotu. Žiadna iná športová značka nebola v Číne minulý rok taká aktívna, na čo sme veľmi hrdí.“

 

foto: © www.fcbayern.com

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.