Novinka

#GemeinsamStärker: FC Bayern a P&G vstupujú do siedmej sezóny

21/10/2022

 

FC Bayern začína svoju siedmu sezónu v spoločnom partnerstve s Procter & Gamble. Úspešná spolupráca existuje od roku 2016. Podporených bolo už niekoľko sociálnych projektov, v ktorých teraz pokračuje iniciatíva #GemeinsamStärker, ktorá sa hlási k podpore duševného zdravia. Iniciatíva #GemeinsamStärker sa zameriava na projekty, ktoré podporujú rodiny a deti. Okrem toho P&G daruje 500 eur za každý bundesligový gól, ktorý strelia dva profesionálne tímy v mužskej a ženskej divízii FC Bayern. Ďalším vrcholom bude účasť s veľvyslancom Claudiom Pizarrom a maskotom Bernim po boku tohto partnera na darcovskom maratóne RTL. Portfólio Procter & Gamble zahŕňa značky ako Head & Shoulders, Braun a Gillette.

 

Andreas Jung: „FC Bayern a jeho partnerstvá boli vždy charakterizované kontinuitou a dnes je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, aby sme sa mohli spoľahnúť na silných a spoľahlivých partnerov. Sme preto veľmi radi, že môžeme naďalej formovať budúcnosť s P&G. Sme tiež radi, že môžeme spolupracovať s týmto partnerom na podpore sociálnych projektov, ako je iniciatíva #GemeinsamStärker.“

 

Gabriele Hässig (výkonný riaditeľ pre komunikáciu a udržateľnosť, Procter & Gamble DACH): „Sme radi, že v FC Bayern Mníchov máme naďalej silného partnera, aby sme mohli spoločne prispieť k lepšej sociálnej interakcii.“

 

foto: © www.fcbayern.com

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.