Novinka

Rekordný rok pre klubové mediálne platformy FC Bayern

26/01/2021

 

Rok 2020 sa zapísal do histórie FC Bayern ako jeden z najúspešnejších športových rokov. Triple za domáci titul, pohár a Ligu majstrov, plus nemecký a európsky Superpohár. Tím Hansi Flicka bol jednoznačne najúspešnejším klubovým tímom v Európe. To všetko v sprievode klubového mediálneho tímu FC Bayern. Fanúšikovia FC Bayern sa vždy mohli podieľať na góloch, tituloch a emóciách prostredníctvom rôznych mediálnych kanálov. A to bolo tento rok obzvlášť dôležité, pretože takmer všetky hry sa kvôli pandémii korona vírusu museli odohrávať na štadiónoch bez divákov. Oficiálna webová stránka a aplikácie pre smartphony, ako aj kanály sociálnych sietí FC Bayern dokázali zaznamenať veľa kliknutí. S dosahom dvojciferných miliárd a rastom o viac ako 11 miliónov sledovateľov bol FC Bayern mimoriadne úspešný so svojimi účtami na sociálnych sieťach. Celkovo bolo zaznamenaných viac ako 12 miliárd digitálnych kontaktných bodov so sledovateľmi z celého sveta. Fanúšikovia komunikovali s príspevkami od FC Bayern viac ako 600 miliónov krát. Grafika víťazstva Ligy majstrov prelomila magickú hranicu jedného milióna interakcií na Instagrame za menej ako 24 hodín. Instagramový účet FC Bayern teraz prelomil bariéru 25 miliónov sledovateľov. Tu fanúšikovia z celého sveta klikli minulý rok na tlačidlo Páči sa mi to viac ako 400 miliónov krát. Na vznikajúcej platforme TikTok zaznamenal najvyšší percentuálny rast zo všetkých futbalových klubov na svete (227%). Najlepší rozsah dosiahlo vynikajúce sólo Alphonso Daviesa proti FC Barcelona s viac ako 30 miliónmi zobrazení. Na YouTube boli fanúšikovia najviac nadšení z penaltovej výzvy medzi Robertom Lewandowskim a Thomasom Müllerom, ktorá bola navštívená takmer 9 miliónov krát. Okrem toho sa obľube teší aj FC Bayern LinkedIn vďaka mimoriadnemu rastu o viac ako 36 000 nových sledovateľov, čo zodpovedá nárastu o 157% a to je najlepšia hodnota v národnom a medzinárodnom porovnaní. Veľa sa ponúklo aj fanúšikom, ktorí navštevovali hlavne web FC Bayern a aplikácie pre smartphony. V centre pozornosti sú reporty zo zápasov, živé prenosy na webovom rádiu, záznamy hneď po poslednom hvizde na FC Bayern.tv a veľa úplne nových príbehov. Webové stránky a aplikácie sú navyše „domovom“ všetkých oficiálnych klubových správ, nákupu lístkov, fanshopu a podobne. Stránka je ponúkaná v ôsmich jazykových verziách. Špeciálnu pozornosť si zaslúži aj vlastný podcast. Začali s ním Thomas Müller, manažérka tímu Kathleen Krüger a vyslanec klubu Giovane Elber. Toto všetko dopĺňa klubový časopis „51“ a FC Bayern.tv, prostredníctvom ktorého môžu fanúšikovia nonstop sledovať FC Bayern.

 

foto: © www.fcbayern.com

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.