Novinka

Thomas Glas novým riaditeľom stratégie značky FC Bayern

29/05/2020

 

Po rozsiahlej internej analýze sa spoločnosť FC Bayern München AG rozhodla vytvoriť novú oblasť v rámci spoločnosti FC Bayern s riaditeľstvom pre stratégiu značky. Riaditeľom divízie sa stane Thomas Glas, ktorý prichádza na Säbener Straße od partnera Audi.  Medzi oblasť zodpovednosti Thomasa Glasa bude patriť zodpovednosť za riadenie značky FC Bayern a vývoj a implementáciu zodpovedajúcej stratégie značky.

 

Karl-Heinz Rummenigge: „Vývoj, zaostrenie a umiestnenie našej značky sú pre FC Bayern najdôležitejšie. Sme radi, že sme boli schopní prijať kvalifikovaného odborníka na túto úlohu v osobe Thomasa Glasa. Chcel by som sa tiež poďakovať nášmu partnerovi Audi za harmonické a partnerské diskusie v rámci príchodu Thomasa Glasa do FC Bayern.“

 

Thomas Glas: „V Audi som zažil skvelé časy, za čo by som sa im chcel ešte raz výslovne poďakovať. Teraz sa naozaj teším na svoju novú a vzrušujúcu prácu. FC Bayern je jednou z absolútne špičkových značiek vo futbalovej Európe, takže je pre mňa veľkou cťou a zodpovednosťou za to, že dokážem kontrolovať ich ďalší rozvoj a stratégiu.“

 

foto: © www.fcbayern.com