Novinka

URSAPHARM s HYLO® EYE CARE novým zlatým partnerom FC Bayern

16/08/2017

 

FC Bayern München predstavil Saarbrücker URSAPHARM Arzneimittel GmbH ako nového zlatého partnera klubu. Jadro spolupráce je vo veľkom meradle zamerané na mediálnu kampaň pre očné kvapky HYLO® EYE CARE.  Cieľom tejto spolupráce je upozorniť na choroby civilizácie “suchého oka” a vnímavosť obyvateľstva pre dennú starostlivosť o oči. Spolupráca začína štartom nemeckej Bundesligy 2017/2018 a bude zatiaľ trvať tri roky.

 

Karl-Heinz Rummenigge: “Globálne veľmi úspešná firma, ktorá prostredníctvom svojich aktivít pôsobí vo viac ako 80 krajinách, dokonale zapadá do FC Bayern Mníchov. Každý z nás si váži tradície, inovácie a sociálnu zodpovednosť a vidíme veľké zápasy. Samozrejme zdravé oči tiež hrajú vo futbale dôležitú úlohu. Bayern určite bude z tejto spolupráce ťažiť.”

 

Dominik Holzer (zástupca URSAPHARM): “Strategickým partnerstvom s FC Bayern sme spustili ďalšiu etapu v rozvoji našej spoločnosti. Prvýkrát ideme do kampane vedenej a zameranej na koncového užívateľa. Zdravé oči sú to najcennejšie, čo máme k dispozícii a FC Bayern nám pomôže s propagáciou problematiky suchého oka a jeho aplikáciou do povedomia ľudí. Zvyšujúca sa digitalizácia a s tým súvisiace používanie obrazoviek a mobilných zariadení je dôvodom obrovského náporu na oči.”

 

foto: © www.fcbayern.com